Svar

Anonym om Ssuck:
Ja men du verkar må dåligt hela tiden, mår du verkligen bättre av att berätta hur dåligt du mår? skriv om hur bra du har det ist.. det är fan sorgligt och jag vet en hel del om dig kan jag lova;) hahaha.. jobbigt va!
för övrigt äru asfin o verkar shysst, men just nu är du bara sorglig..

Svar; Jadu, om du nu vet så jävla mkt om mig borde du veta oxå att jag har mått jävligt bra på senaste tiden och att om du tittar på mina inlägg så ser du de. Tycker de är fortfardne är lågt av dig att vara anonym, de visar bara mer på att du inte vågar stå för de du säger. Tycker de inte är alls jobbigt att du vet massa saker om mig, de borde bara visa förståelse, men du verkar ju inte förstå så jag tror du bara har hört massa jävla rykten. Skicka väg ett sms om du inte vågar skriva här på bloggen vem du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0