Ssuck

Haha fick en lite sur kommentar tror jag:

Anonym om ...: Kan du sluta skriva massa fittiga emoinlägg hela tiden? vi vill läsa om ditt liv o dib vardag inte om hur mycket ångest du har.

Kan säga till dig som vill vara ANONYM att de var jävlgt fegt för de första och inte säga vem du är, och för den andra, varför läser du min blogg om den är så jävla emo då? ;). Alla mår dåligt nån gång i sitt liv, de tror jag du oxå har gjort, vissa mår dåligt korta stunder och vissa mår dåligt en längre tid. Du vet inget om mitt liv och vad jag har gått igenom. Jag skriver på denna blogg för jag vill skriva av mig. Inte för att få massa läsare, jag vet att mina vänner läser den och de hjälper jävligt mycket istället för att berätta allt face to face. Du kanske har ett underbart liv och de ska du vara glad för! Men jag har mått dåligt en längre tid och om inte du skulle vara anonym så jag skuklle se vem du är så kanske jag vet hur mycket du vet om mig. Två personer i mitt liv vet nästan allt om mig! och du är inte den kan jag säga..

Jag får skriva vad FAn jag vill på min blogg, för de är MIN blogg och inte din Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men du verkar må dåligt hela tiden, mår du verkligen bättre av att berätta hur dåligt du mår? skriv om hur bra du har det ist.. det är fan sorgligt och jag vet en hel del om dig kan jag lova;) hahaha.. jobbigt va!

för övrigt äru asfin o verkar shysst, men just nu är du bara sorglig..

2010-12-09 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0