Söndag

Helgen  har varit rolig! I fredags blev de förfest hos syrran och sedan drog vi vidare till Vasaplan dör vi mötte upp Rasse och folket! :) For till umedalen, hann vara där cirkus 1 h innan polisen kom.. Dom ska verkligen förstöra ALLT! Aja.. Blev en bra kväll ändå! :)

I går var jag bara hemma och dog i soffan, så jag gjorde verkligen inte någonting :P

Idag så har jag jobbat, kännt mig jätte sur hela dagen tyvärr.. Men men, alltid lika skönt att få komma till stallet!<3 Vill verkligen dit mer! Men måste verkligen komma ikapp i skolan nu när jag har bytt skola.
Nu ska ja bara slappa ska gå en promenix oxå!

Hare bra! :)

Mona! Du är verkligen mitt allt! Kan prata med dig om allt å inget! Älskar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0