Barnvakt

Tja mina trogna läsare... (typ ingen..) Om ni nu läser kan ni väl åtominste komentera? :)

Just ni siter jag barnvakt! Ska sitta till i natt någon gång :)

Idag for jag och skulle kolla på en ny mobil eftersom min mobil inte går och ladda = INGEN FUNGERANDE MOBIL....
Så jag har min gamm telefon som går på hans sista livlina så jag tror de är dax att köpa en ny. Hade tänkt mig en Samsung galaxy Ace men såklart ska den vara slutsåld... Så jag ska fara till Media Markt i morgon och titta om den finns där istället! :)

Känner att jag har mycet att skriva om haha.. Om det är någon som vet en fest i morgon i Umeå så får man GÄRNA komentera!! :D

Hare!

Tur man är seriös på alla bilder! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha den här bilden är så jäkla, vi!!

2011-09-17 @ 13:09:12
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0