Fredag

Idag mår jag mycket bättre! Är bara täppt i näsan och hostar lite lagomt :P Men jag känner mig inte hängig eler nått så de känns väääldigt skönt! Var hemma från skolan idag oxå men de var bara för att vila upp mig och sen så vill jag inte tappa all ork och typ sitta på lektionerna och vara helt död :P

Idag har jag faktiskt försökt städat hah :P
Sen kom mamma hem med fläskfile, potatis och svamp så de blir jävligt gott kan ja lova! :D Min hunger är tillbaka nu så allt jag ser vill jag typ äta heh (A) har inte ätit ordentligt sen i tisdags bara nån macka per dag typ.

Näe nu ska ja sluta tråka er med massa text och visade ngr bilder istället! :)
Fick en flashback när jag tittade på elins blogg å hon hade lagt in bilder från typ 2007/2008 så jag bjuderpå ngr oxå fast dom är inte lika gamla! :)








Shit vad mycket minnen man kan skapa med bilder<3

Kommentarer
Postat av: Elin

bilder är ju typ det bästa som finns.. älska! Vi måste skapa nya bilder med minnen nu johanna!! :D

2011-10-21 @ 18:22:06
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: JENNIFER WASSERMANN

Har du en tatuering?! :D

2011-10-24 @ 10:58:51
URL: http://jeenkoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0