Fredag

Nu har jag sovit en skön sömn i min älskade säng! Har sovit två dagar på en madrass och sovsäck på golvet :P
Det var höstlovsläger på travet och jag var ledare för 15 ungar tillsammans med två andra ledare oxå.
Vi gjorde massor med saker, bowling, for och badade i holmsund, ryktrally, spökrunda mm.

Igår när jag kom hem vid 14 tiden så la jag mig i soffan, läste alla 196 blogginlägg på bloglovin och sen somnade jag! Sov till 20 gick å la mig vid 22 igen och sovit tills nu.

Är fortfarnade trött men de brukar man ju vara om man har sovit förlänge? Eller har ni kännt samma känsla? Att man är jätte trött och slö i hela kroppen pga att man sovit förlänge?

Här kommer en bild när vi körde 8 hästar + 15 ungar + Två ledare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0