Vår

Nu är våren påväg!

Har försökt vänta ut skinnjackan så länge som möjligt men idag kunde jag inte motstå! De blev skinnjacka och Converse!

Nu vill jag bara att de ska bli +10 så att all snö smälter och jag hoppas och vill tro att vecka 13 så är moppen framme igen! :)

Idag ska jag till den dära helvetes läkaren och idag bestäms det hur allt ska bli.. HOPPAS JAG!!


Nu vill jag verkligen ha sommar! De kryper i fingrarna!

Nu är de snart två år sen jag tog de här kortet på oss! Den absolut bästa sommaren tror jag!

Min älskade lilla pojke! I vår har jag funderingar på att tävla KM med den här skrutten!
Den här Pojken är de bästa som har hänt mig! De ska du veta Sakarias att du är den absolut bästa och jag älskar dig så jävla mycket!

Mona, Mona, Mona. Vem hade trott att jag skulle älska dig så här mycket <-----------------> När du kom till oss i trean då var du såååå liten! Men du har vuxit i mina ögon och du är min bästa vän! Jag vill aldrig förlora dig! <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

naw puss älskling!! du betyder allt för mig <3

2011-03-18 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0