Underbar´t!

Får till stallet vid halv sju, de gick sjukt snabbt att göra morgonfodringen så jag tog ut Saga och borstade henne :)
Sen så hann jag inte köra innan kursen började så då ställde jag in henne i boxen och då somande hon! Lill gumman<3 Så jag gick in och myste med henne medans hon låg ner och sov haha :)

Sen så körde vi ut på kursen, sen så frågade jag Anna om hon ville köra med mig så då får vi ut och körde Mange och Saga :)

Vi skrittade typ LS men det var så fint väder så jag ville aldrig gå in!

Nu ska jag ta och umgås med Sakka, han tittar surt på mig för att jag sitter med HANS dator heeh..
ha de bra! :)


Älskar dig <3



Hoppas hoppas!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0