Min rumpa fryser

De är svinkallt på golvet och såklart bestämde jag mig för att sitta där, jag är hungrig och orkar inte med skolan, har gått cirkus två timmar och jag är redan less... Funderar seriöst på att byta linje.. Ska prata med mamma och se vad hon säger..

Idag efter skolan så ska jag vara barnvakt. De är väl najs antar jag, m har typ inget att plugga men varje gång jag säger så så blir jag less på mig själv för att jag inte pluggade till provet tidigare osv..


Så här ser varje jävla vecka ut! OCh jag har insett att de jag vill bli kräver inte ens att jag ska plugga såhär mycket.. Är de värt då att behöva sitta tre år 24/7 med en bok i handen?

MEn vad ska jag välja för linje istället? HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var med och tävla i Stjärnjakten! I potten finns priser som Ipad, HTC Desire, Playstation, systemkamera från Nikon och mycket mer.



Tävla här: http://www.supergratis.se/?r=77871

Och lycka till!

2011-03-14 @ 10:50:59
Postat av: Elin

sam såklart ;D

2011-03-14 @ 12:31:40
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0