Barnvakt

JA då sitter jag varnvakt då, alla barnen sover och jag fick lite tid att plugga. Har som sagt slagit näven i bordet och gjort som alla andra ( ja jag faller för grupptryck) laddat ner Kalles tetris!

Jag är helt beroende och måste få ett slut på detta! Detta resulterade i att jag lyssnade inte ett skit på vad historia läraren sa och jag får istället läsa kapitlet hemma. Så istället för att sitta rätt upp och ned så kan jag lika gärna göra de nu när jag sitter barnvakt.

Okej nu tycker ni att jag är VÄRLDENS pluggis som PLUGGAR en FREDAG!!! :O :O... Men a.. Jag gör de hellre nu än att jag måste sitta nån annan gång i helgen och göra de.. Så äre att gå NS hörrni!

A nu ska jag återgå till historia boken och läsa om världskrigen! ..



Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-03-18 @ 23:33:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0