Jajjamen!

De har blivit mitt nya uttryck, näemen jag gillare!

Har inte skrivit på cirkus 15 dagar så de kanske är dags ;)

Jag hade en underbar vecka i Egypten, jag vill inte ens tänka på de för jag börjar nästan gråta! Folket, kulturen, Mona, Skratten, "rödingen" (mona vet.. ), The gubben!, Eddie! , JA alla..

JAg hade de så jävla underbart så jag har formligen tvingat mamma att jag ska ner till vintern!


Klaga inte på att min vänster arm är helt cp.. Elr att de ser helt snett ut..

De finns en andledning till detta och de är min jävla axel som aldrig går till sig, tror till och med operationen gjorde de värre :S

Nu har skolan börjat och de känns faktiskt ganska skönt att fått en vardag igen!


Älskar bilden, älskar miljön! JAg vill leva i den! Snart! 2 ½ sen flyttar jag! Yeah!!! :D

Nu ska jag typ.. dricka te, tummen upp för alla goda stunder de har varit 2010! Flera tummar ska de bli för detta år kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: '

Skulle du inte kunna lägga ut lite mer bilder från Egypten? Det ser så himla härlig ut. Bra blogg förresten,uppdatera bara mer!Kram

2011-01-20 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0