:...)

En liten fågel skrek i mitt öra att jag borde uppdatera mera så jag ska väl göra ett försök antar jag :)

Senaste dygnet har tillbringats på sjukhuset, fick världens kramper i magen i går morse så då får vi upp och som jag trodde så hade jag fortfrande magsjuka, FAST do vet inte vad de är som har drabbat mig.

Antingen så har nått jävulskap kommit med från Egypten eller så har jag helt enkelt fått svensk magsjuka typ haha..

Nu är jag hemma igen bär jag istortsett tvingade dom att skicka hem mig genom att se väldigt pigg och glad ut höhö :D Mycke skönare att vara hemma än att ligga i nån sjukhussäng och tråka.. :P

NU kom mamma med hallon till mig så jag ska äta de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0