"Den dära saken"

Ja, nu är de en vecka sen jag gick i skolan (var hemma i tors & fre förra veckan..)
Lagomt uttråkad är jag men jag får väl underhålla mig själv med läxa som mamma hämtade ut på skolan idag.

Känns ju kul att jag ansträngde mig oh skrev mail till alla lärare som jag behövde veta vad vi gjorde och sen så svarar TVÅ.. *suck*

Tror jag ska börja med en sån där som alla gör bara för att ni ska läsa om nått intressantare än vad jag gör hemma medans jag är magsjuk.. (kanske inte behöver gå in på detaljer vad som händer när man är magsjuk ;) )

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Min dag
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Ett ögonblick
Dag 07 – Mina syskon
Dag 08 – Den här veckan
Dag 09 – Mina drömmar
Dag 10 – Mitt favoritminne
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Den här månaden
Dag 13 – Ett annat ögonblick
Dag 14 – Det här upprör mig
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – En första
Dag 18 – Mina rädslor
Dag 19 – Min favoritplats
Dag 20 – Det här saknar jag

JAg har valt ut dom jag tycker är intressanta hehe.. Tror jag blev inspererad när jag såg Elins sån här :) Ni borde läsa hennes blogg så klicka på namnet! :)

Jag gör den första saken ikväll - "om mig"

Ha de bra tills vidare! :)


Bjuder på ännu en bild från Egypten! Vill tillbaks så jävla mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0