Dag 04 - "Min Dag"

Hej

Min dag har varit underbar!

Började att jag gick för att jobba, sälja tidningen. Sen gick jag och la mig en halvtimma innan de bar av till Travet där jag skulle hålla kurs för Knattar (små barn). De gick super och dom är sååå söta dom där femåringarna :)

Sen så får jag hem till anonym och vi såg film och sen så gick jag hem. Nu har jag duschat och sitter framför tv:´N med en tekopp och ser Wallander.

Imorgon är de skola och jag är ovanligt taggad haha.. Men de känns bra att få komma till skolan igen och träffa allt folk och inte bara vara hemma :)


Hoppas ni haft en bra dag! :)






Kommentarer
Postat av: Anna

men de e ju de att jag vet typ inte hur jag vill ha det heller:(

Fin bild :D

2011-01-31 @ 08:52:10
URL: http://annaeeeb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: superrr men är ju aldrig på travet på söndagar:(((( Men aja ;)

HAhahah njäe men saga va väl ganska så fin hon med ;)

2011-01-31 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0