Dag 02 - "Min Första Kärlek"

JAg kommer nog ALDRIG glömma min första kärlek, okej man har haft killar på dagis men den dära riktiga känslan när de pirrar i kroppen har jag bara haft med två personer i mitt liv.

Men andra gången var de mer, kunde inte ens säga hans namn så kände jag att de hettade på kinderna.
VI smsade jätte länge innan de blev något, jag kom ihåg första gången han sa puss till mig i ett sms och jag fick fan hjärtstillesånd! Vad skulle jag svara? Menade han nått med ett puss, elr sa han bara så till folk?

Men jag skrev puss, och sen den dagen har jag känt nått extra för han.

Den 1 Juli ringde han och sa att han ville bli ihop med mig.

De var min första kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0