Dag 01 - "Om mig"

Jag vad ska jag säga om mig.
Jag är 16 år och jag gillar de inte. Jag fyller för sent på året. de har redan mina kompisar bevisat genom att säga att jag är NÄSTAN ett år yngre än dom hela tiden..

Jag älskar att planera, kan sitta och planera hur jag ska plugga och ja allt! Men på nått sett så tror jag att de började när jag började rida Tom, för då måste man planera om man ska komma någon vart. Sen så började jag umgås med Elin väldigt mycket och vi märkte nästan på en gång att vi hade något gemensamt.. PLANERA!

Jag har humör, om jag inte får på mitt sett så blir jag oftast tyst elr blir sarkastisk. Dom som står mig närmast vet nog de mycket väl, men roligast är nog när jag och Mona får våran Pms attack. Då kan vi sitta och stirra på varandra bara för att man inte fick på sitt sett.

Jag tycker att man bör satsa på skolan även om man ibland ligger och drar sig i sängen för att hitta nått sätt att komma ifrån skolan. Jag försöker iallafall få bra betyg och jag är nöjd att jag har satsat så mycket som jag har gjort.

De största i mitt liv har nog varit hästarna, där kan jag andas när de är som jobbigast och de är en fri stad för mig.

Jag är ganska sånöjd med mig själv, hur jag ser ut, mina betyg, mina kompisar ja allt. Men som alla så får man ångest och panik för att låren är större än den tjejen osv. Men oftast så är jag nöjd även fast man inte säger de. Jag hatar att prata om vikt och att man ska äta nyttigt osv, då får jag verkligen panik, då börjar man tänk på att shit.. Jag borde verkligen inte ha ätit den dära kladdkakan igår...

Näe nu får de vara nog snackat om mig! Tänkte visa några bilder som gör mitt liv mycket enklare istället för att skriva massa text!


Fota

Elin

Hästar

Mona!

Min Söta hund!

De får räcka för ikväll!

Hoppas ni fick en uppfattning vem jag var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0