Yeah!

De gick asm på jobbet igår!
Fick börja sälja redan igår och de kan jag säga er! de var de hemskaste jag har gjort haha!

MEn de gick bra och jag sålde dessutom! (är stooolt!)

Är hemma från skolan idag, hade feber i morse och ja kan knappt andas genom näsan *suck* så jag kände att de var lika bra att stanna hemma och vila upp sig! Har ända nästa alla böcker hemma så då kan man ju mysa framför tv:n och plugga istället för alla andra ska se mitt snor rinna hehe..

Idag ska jag iväg på utbildningsdag 2 och även fats jag känner mig väldigt häning så måste jag gå.. Om jag inte går idag så får jag inte börja jobba sen! Så.. Jag tar risken!

NU ska jag plugga vidare hade jag tänkt!

Hoppas ni har en bättre dag än mig!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0