Dag 08 - "Den här veckan"

Denna vecka har gått otroligt fort! KOnstaterade att de är den första veckan efter jullovet som jag har varit i skolan varje dag ;)

V.2 när skolan började så var jag i Egypten (missade tre dagar)
V.3 Gick till onsdag fick sedan magsjuka (missade två dagar)
V.4 Magsjuk hela vekan ( missade fem dagar..)

Så denna vecka var de GANSKA så mycket att ta igen.. B.la matten, Svenskan, Engelskan osv..

Måndags så var de stress hela dagen kändes de som.. Gick dock på matte hjälpen så jag förstod lite mer av jävla satans matte B!!

Tisdag Skoladagen rullade på och sedan får jag vidare till röbäck för att sitta barnvakt.

Onsdags Gjorde inget speciellt..

Tordags Barnvakt

Fredag (idag) Skooooldag och sen får jag och tränade och nu sitter jag här i myskläder och funderar om Elin kommer snaart.. Blir väl KLaddkaka skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0