"Bara för att!"

Jag önskade att du förstod, förstod hur jag kände, förstod att jag har en yta av glädje men en insida av sorg.
"Bara för att hon skär sig" "Bara för att hon visar de genom kläder" Bara för att.."

Tror du inte människor kan må dåligt även fast dom inte visar de? Vad fan tror du?!

Bara för att jag är "den glada"
Varför tror du jag har bettet mig som jag har gjort dom senaste fem veckorna?
Bara för att!

Fy fan vad jag hatar dom tre orden. "Bara för att"
Du kommer aldrig förstå min sorg, de du aldrig kunnat återställa genom dina ord.

Tycker du att jag fick en lättsam barndom elr?

Tror du att jag tycker de är kul att få veta att jag har beränsad tillgång i livet?
Vad fan tror du att jag känner inombords?

The panic, the fear.
Even my dreams is haunting me.
Is this my destiny?
Talk to me, what is the reason?
The reason, answer me
Save me im falling down














P.S Du Anonyma kommenterare! Läs inte detta om du stör dig sååååå mycket! De är till en viss person och du behöver inte lägga dig i de.. Tack på förhand!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0