Bakis?

Gårdagen var kanoners!

Mycket skratt och hoppande!

Nu säger nacke, rygg och huvud till.. bakis? När inte för de minsta faktiskt! Drack 6 dl vatten innan jag la mig för att INTE få int i huvudet i morse och de hjälpte! Är as glad höhö!

Har hunit varit i stallet och jobbat och myst med saga<3 Nu har jag pluggat i cirkus en timma och planerat upp hela marsschemat hur jag ska jobba osv! :)

Ska försöka övertala mamma att vi ska fara på emma och elins hoppträning ikäll men vi får se hur de blir med de! :)

Hoppas att eran helg har varit bra för de har min varit! :)


Detta var inte igår men ungefär såg 17 åriga elin ut i går! pussåre! och grattis älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0