Helvetes dag

Allt är bara bajs,

Hatar allt och alla och nu har jag bestämt mig! JAg ska flytta! Om inte du flyttar denna vecka då kastar jag ut mig själv,

Jag orkar intre med ditt tysta psyskiska bajs humör, du gör mig galen och allt går ut på s****.. De är inte rätt! Jag älskat ju S****!!!


JAg MÅSTE BORT!


Hade världens bästta kväll igår och jag älskar dig elin, du är allt! Men jag orkar inte mera nu.. Jag är helt slut i kroppen.. JAG vill inte mera..

I'm so sick of when they say
It's just a phase, you'll be o.k. you're fine
But I know it's a lie

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja, det var görkul i Lettland:D



låter tråkigt:/

2010-09-15 @ 06:22:23
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0