Jag längtar!

Åh vad jag längtar till ett varmare land, den 7 januari bär de av till Egypten med Bästaste Mona och jag baar längtar tills dagen innan när pirret är i kroppen och man fattar inte att de är sant. Två ggr har jag minnst att de har varit så ( som jag kom ihåg nydligen)
De var är jag skulle opereras, jag ville verkligen opereras för jag trodde jag skulle bli bra föralltid! JAg trodde att jag skulle efter 5 månader vara helt frisk! Men de har ju bara vänt åt de sämre hållet, istället för en läkare har jag nu 4 stycken (!!!!) Och dom funderar på en till operation.

Och den andra gången var när jag skulle till Skåne med sakka, jag vet inte egentligen varför jag var nervös men de skulle bli så hilma roligt att komma till något nytt, nått man inte har upplevt förut!

I somras

Idag har jag varit barnvakt åt dom bästa barnen ever! Gud vad jag är förälskad i dessa barn, dom är så snälla, dom gör som jag säger och dom bråkar inte ens om att gå och lägga sig! Dom lägger sig snällt i sängen och slocknar nästan på en gång. Har iallafall haft en underbar dag med mycket skratt från min bästa vän Elin, hon avgudar Videon jag har gjort hah ;) näe men vi kommer ihåg så mycket minnen! För dom flesta av filmerna är nästan två år gamla!!

Älskar dig Elin!

HAr ju dock ett till delemma, vet inte om jag ska´återupta min licens i trav igen, älsakr sammanhållningen på travet alla är så himla trevliga, jämfört med en ridskola där jag tycker dom flesta är ganska överlägnsa. De är verkligen så! Har sett när jag bara varit i stallet och gått och tittat på hästarna, då hör man barnen i bakgrunden som slänger ur sig en kommentar i stort sett att dom är bättre på ALLT jämför med den andra som kanske var en nybörjare..

Näe, nu måste jag sova! Sista skoldagen imorgon inför höstlovet och de ska bli så skönt med lov! Sova ut! Eller ja.. Ska jobba i helgen men i veckan kan jag sova länge :D


I borgafjäll på sportlovet 2009.

Kommentarer
Postat av: Aggeoa ♥

SV: jag menar det! GRYMT :D

2010-10-30 @ 10:00:49
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: RebeccaPersson

sv. okejokej, ;) vilken linje?? :)



Vad härligt att få lämna detta land för lite solsken och värme! :D

2010-10-30 @ 11:22:41
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0