Himlagott!

Tja bloggen! hah ;)

KÄnner att jag är väldigt aktiv på denna blogg.. Tänkte bara säga att jag har hunnit med 5 olika saker idag! *stolt*

Jobba, vara barnvakt, Stan, träna och nu sitter jag barnvakt igen :)

Har nackspärr och de är mindre roligt men aja.. De sämsta (ahhah nooot) är att jag inte kan böja ner huvudet så de blir inge matte idag : D eller : ( hah ^^

Okej.. Jag ber om ursäkt för mina dåliga humor men jag är väldigt trött.

Försöker plugga lite spanska eftersom vi har prov på torsdag, men de går inge vidare heller. Näe.. Jag ger upp!

Se upp tv:n!!! : D


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-02 @ 21:53:47
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: RebeccaPersson

Hejhej! :D



Jobbigt med läxor under en lördagskväll :')



Om du inte har så mycket för dig så....

Skulle vara guld värt om du vill ställa en fråga i min lilla frågestund på bloggen ^^



Ha det fint! :D

2010-10-02 @ 22:31:52
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey!



Kikade förbi och tänkte jag slänger in en liten kommentar när jag ändå är här!



Allt bra!? Kramar Luffi.se

2010-10-02 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0