Underbra födelsedag!

Hejsan!

Hann inte skriva igår och idag är de typ första gången jag har haft tid för annat, Jobbade på morgonen, satte mig och pluggade åkte iväg till röbäck där jag nu sitter barnvakt. (fast alla barn sover nu)

Ja!
Igår fyllde jag år! Fick en underbar dag och de kunde inte ha blivit bättre! Gick i skolan till tolv(!!!!), sen så pkte jag och Mona och städade och for och handlade till kvällen. Vi sju så kom tjejerna. Emma, Elin, Kajsa, Mona och jag var vi :)

Snackade hur mkt som helst och jag fik underbara presenter av dom alla! Fick bla, hudvårdsprodukter, en hand som man hänger smycken på och Godis :D!

Sedan så fick jag ett sms från simon att ha och emil skulle komma, och jag blev först lite sur för jag hade sagt väldigt tydligt att de var tjejkväll och a. Men jag gav med mig och dom kom med världens sötaste present!

Några veckor tidigare hade jag och Emil snackat om att jag skulle så jävla gärna bli masserad och då sa han att hans mamma var de osv.

Och jag fick 30 min massage av dom! :] De var från Emil, Simon, Felix och Frida! Gull<3

Klockan halv tio så kommer mamma och hämtar mig härifrån och då bär de av till lite party :D


Bjuder på en suddig sommarbild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0