Kvävs av böcker

En helhög med böcker ligger på bordet och jag vet inte vart jag ska börja längre..
Har spanskaprov imorgon och de kan jag väl.. Elr?
Sen har jag sånna där inlämningar som man intalar sig själv "Det är lugnt Johanna, ta de nästa vecka". Har kört på den iallt för många veckor och nu känner jag att de måste sättas fart på pluggandet!

Snart väntar en kopp te och då vill jag inte se några mer böcker, bara ha en timma framför tv:n oh tänka på något annat än skolan.

På fredag fyller jag år oxå! Hade nästan glömt bort de hah! Då fyller jag 2,25! (16 år alltså).
Då blire Party! Och läste ni noga nu?
Party = Ingen alkohol!
Fest = SUPA!


NU bjussar jag på en bild från i somras när jag var hos pappa!


KOm just på att jag ska till han imorgon haha!

Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0