Jag älskar..!

Måste bara få säga att jag har haft en underbar dag! Kan ju inte säga att skola är roligt, men de gick bra idag de kändes lätt och skoldagen gick snabbt!

Sedan var de bara att skynda sig hem och fara iväg till travet för att träna inför julshowen och jag fick verkligen upp hoppet igen! Känner att jag kan vara med hästar igen, att man liksom har ett mål med de man gör inom hästar. Sen jag opererade mig så var de ju strängt Nej att jag INTE fick rida och de har jag hållt.. Fast jag ´har ridit en gång och.. ehm de gick väl sådär med en svag axel som inte ens kan lyft 300g...

Jag har ju travet jag är på söndagar, men då är jag ju bara ledare, jag har som inget "mål". Men nu liksom vet jag att jag ska kunna en sak innan den 12 då Julshowen och sånt så de känns Underbart!

Fick lite bråttom sen för jag skulle fara till pappa och äta tårta! :) Fick oxå presentr oxå så de är najs :D!

Sen till något helt annat! JAg älskar verkligen er! <3 Ni vet vilka ni är och ni är underbara vänner!
Ni gör min vardag ljus och jag fick insperation när jag var på Elins blogg och tittade på bilderna hon hade lagt upp och ni är helt underbara och jag vill Aldrig förlora er!<3





Kommentarer
Postat av: emma

aw sötnos <3 kvällen kommer bli kingen!!

2010-11-26 @ 11:33:25
URL: http://hopppom.blogg.se/
Postat av: Elin

Man blir så glad av bilder, helt sjukt. Seriöst, utan bilder skulle många minnen försvinna tyvärr...

Älskar dig så sjukt mkt, har sagt det miljader gånger idag men du förtjänar det på din dag<3

2010-11-26 @ 11:53:12
URL: http://eelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0