Helg

NU kan jag äntligen pusta ut efter en lång dag, skulle egentligen jobba 8 i morse men jag kunde inte prata och ryggen värkte forfarnade sen i fredags. Helgen har varit lyckad, fest i fredags och den blev mer än lyckad tycker jag! Synd bara att man har minnesluckor lite här och där... Men aja :D Sen i Lördags blev de en "bakis" dag med tv och prat med Simon :) Sen på kvällen så for vi (jag och mona) till umedalen med några och chillade, kvällen slutade dock hos Emil där jag häll på somna :]

Idag då, somsagt, skulel jobba på morgonen men de blev inge av och sen så for jag till trvet vid tolv tiden och sen har jag varit där till typ nu?

Ikväll väntar en promenad med Nicke :)



Kan inte bestämma mig om jag vill ha Sommar eller vinter.. Om de ska vara vinter så måste mer snö komma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0