All the laughing times

Snart kommer min älskade Elin hit och vi ska så klart ha kul!
Vi ska plugga haha.. Sen ska vi ha kul de lovar jag er hah ;)

Idag så gick jag till skolan, har som sagt legat magsjuk och de var inte najs kan jag lova..
Plugget ligger på hög och de är bara sätta igång antar jag! Fast först så ska jag göra min underbara middag som kommer bestå av en skål gröt.. Även fast jag är frisk så ja.. har jag inte ätit en riktig måltid sen i söndags.. Så vi får trappa upp försiktigt så inte magen sprängs! haha..

Ja, vet inte vad jag ska skriva riktigt, känns som allt är på rätt väg nu, att jag kan släppa alla tråkiga saker bakom mig.

På måndag är du borta

Näe, nu ska jag skriva ett sms till Elin att hon var väldigt seg heh (A)


Tycker alla ska ta åt sig när jag säger att vi är mycket snyggare än ni!

Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0