Plugg

Hejsan!

Skulle bara vila en stund sa jag klockan tio i morse, vad tror ni hände? Jag vaknade klockan fyra! Haha gick ut med Valle i det fina vädret och satte mig sedan ner och pluggade, är snart klar med So arbetet och de måste bli klart den här veckan har jag bestämt! :)

Har Nationellt prov i fysik på onsdag och de sägs ju att man inte kan plugga till nationella prov men de kan man! Har fått HUR mycket papper som helst om fysik provet och ja vad ska man säga.. De går att plugga till de här provet..

Imorgon så ska jag på stan med Elin troligtvis så vi får väl se om jag får med mig nått hem. Ska försöka att inte köpa något! :)

Ska fortsätta plugga nu! :)

Hoppas ni får e trevlig måndags kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0