oj oj oj..

Oj oj oj vilken dålig uppdatering..

Har verkligen inte haft tid på att lägga ner energi på bloggen, har verkligen haft en rolig helg så jag tänkte berätta lite om den faktiskt :)

Fredag:

Vakande klockan halv fyra, ja på eftermiddagen hehe (A) Sakka kom hit vid 18 och sedan kom Amanda henell oxå. Det bar av till Brännland där vi var öve 15 persoch grillade och hade jätte skoj! :)

Lördag:

Jobbade på morgonen och sedan gick jag och la mig och myste med sakka i sängen sen somnade vi om och vakna typ ett? Chillade och bara myste i soffan hela dagen och sen på kvällen for vi till Brännland igen! Det är verkligen jätte mysigt ställe där! :) Jag och Amanda vi fotade och sen när vi kommer tillbaka till grillplatsen så berättar dom att nickes ben brann! De hade hänt nått och nån sparkade på dunken som var fylld med bensin som jag fattade de och de for sen på nicke.. Men de gick bra! : D








Bilden talar för sig själv.. Ja.. JAg tror min kille är bög tyvärr..





Söndag:
Har jobbat hela dagen idag, Hade avslutning på kursen på trvet så nu är man ledig på söndagar *sköööönt*

NU ska jag se på tv :]

Puss!

Kommentarer
Postat av: » FOTORUM

sv. tusen tack!

inte så bra har den vart med tack iaf. kram!

2010-05-09 @ 20:27:57
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0