Magen var tom..

Hejsan!

Gick inge vidare med pluggandet idag så jag gjorde mig iordning istället :)

Gick på stan med Elin och fick med mig hem hårfärg, pricka strumbyxor och randiga! :) Amanda min syrra ringde runt fem tiden och sa att hon var dålig så jag fick ta barnvalkts jobbet idag! Det gick hur bra som helst och dom somnade på en gång så ja.. Jag såg på tv hah! :)

Jag vaknade vid tolv tiden idag och då åt jag en fil tallrik, och eftersom jag trodde att jag skulle hem vid fem och äta middag så åt jag bara en glass på stan, men de blev ändringar på de så magen var tom tills nu! Eller.. Jag åt två mini tomater hos dom jag var barnvakt åt hah (A)

Bjuder på en sexig bild från dagen oxå! ;)


Vad säger ni, passar vi i det här? Hha ^^

Nu ska jag sova för imorgon blir det tidigt eftersom de är fysikprov :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0