Dumma dator!

Hejsan!

Uppdateringen är dålig eftersom min dator har gjort sitt nu.. 4 år har den varit i mitt liv och den kämpar för sina sista andetag nu :( Hha ^^

Igår vaar de iallafall min sista ridning på 6 månader.. Vi hade hoppning och jag brukar inte hoppa så mycket när vi har de, men jag opereras på måndag och de var min sista ridning så jag körde på! :) De gick super bra och Camilla tycker att jag har fått han så lugn och stabil! De var roligt att höra :]!

Sen så for jag och mamma och tittade på nattenén (stavning?) Mickis och Jonte kom oxå!

Jobbade idag, gick och la mig och sov till 15 (A) Ikväll ska jag bara ta de lugnt,Sakka ville att jag skulle komma och se film men eftersom jag ska till sjukhuset imorgonbitti så måste jag sova tidigt. :(

Tänkte visa er lite bilder!

Justja! Hälsade på Emma igår oxå! Hennes häst har fått föl! Så när vi kom dit var de ungefär 10 timmar gammalt kanske? Ska visa er bilder! :)


Visst är den söt! :D






Kärlek!


Inte den bästa kavaleten eftersom de är så dåligt ljus! Detta var den enda ljusa bilden som blev under ridningen hah ^^

GRUBBEREVYN!









Ja, Elin är längre än Olle ^^ Ska jag berätta hemligheten hur man växer så snabbt? :D MAn tar en pall :D Och ja, hon hade pyjamas hah!!

Blev många bilder nu men eftersom min dator kämpar med sina sista andetag så får de bli många bilder på samma gång ;)

Kommentarer
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Ja det är super bra med mig :) själv då?



Jätte gulligt föl btw! :D

2010-05-13 @ 22:10:46
URL: http://lhedwall.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

naww vilken sötnos =)



jag va oxå ledig.

2010-05-13 @ 22:14:49
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAH JAG DÖÖR, vi var fett söta!

Du måste skicka bilden eller om du har fler också;p

2010-05-13 @ 22:45:16
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0