Bläää!

Hejsan!

Går inge bra med pluggandet och tänkte sätta mig och plugga fysik eftersom de är nationella imorgon, men nu ska jag tala om en sak!

JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!! :O

Jag tänker inte plugga! De får gå som de går och om jag nu failar på de här provet så har jag kunsakper sen innan och jag hoppas min lärare tittar på dom än ett jävla fittnationellt prov!

Okej.. ska sluta sura nu.. Ska på stan om en timma typ, Cykel eller buss? de är den stora frågan.. FAst de kansek inte är värt att pajja ryggen mer före ett prov.. De blir buss! :)

Hoppas ni har en bättre dag än mig och att ni slipper plugga! <3

JAG VILL HA SOMMARLOV <3

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Filippa

sv; Detsamma du! :)

2010-05-04 @ 15:20:39
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0