Dead by April i öronen!

Hejsan!

Sitter och lyssnar på dead by april, måste ju tagga upp lite tills nästa fredag när jag ska se dom :D

Sakka är ute med kompisar, jag orkade helt enkelt inte följa med. Tror de är bra om vi får vara ifrån varandra ett tag, man är iupp varandra hela dagarna i snart tre veckor så vi har ju haft våra små tjafs hah ^^ Vi bråkar typ en minut sen så blir vi vänner hah ^^ men de blir ganska många minuter per dygn heh (A)

Jag längtar sjukt mycket efter min söta lilla hund Valle! Varje gång ag ser en hund nu för tiden så säger jag          "Åhhhh såå söt!" och sen så ska jag såklart klappa hha (A) Sakka börjar bli ganska less så han säger typ hela tiden " Ge dig för fan!" Haha!

ÄLskar denna lilla söta pluppen! Älskar denna bild oxå! Ska skriva ut den i stor version och hänga den på väggen tror jag :)

Köpte ett par skor i går som gick sönder på en gång -.- Så vi får in till Malmö för att byta dom och de blev dom här:
VAd tycker ni om dom? Dom kostade 200:-

Sitter och lyssnar på promise me - acoustic version fan vad bra den är! Den får hela mig att fylla mig med värme! Vill bara sitta på en strand nu och lyssna på musik och grilla och mysa med älsklingen!<3

Haha de är typ sjukt.. Jag kan verkligen inte vara borta från sakka! JAg saknar honom redan (A) Är de normalt eller har jag bara för mkt kärlek till han? :P


PÅ midsommar :)

Tell me about your feelings
Tell me about your stories
Look into my eyes and come on closer
Make me immortal with a kiss

Ett år på torsdag<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0