Rubrik

HEjsan!

VEt inte vad jag ska skriva riktigt.. Detta kan vara sista inlägget på ett tag, vi åker nog ut till stugan ikväll, får se eftersom vi vet inte när amanda kommer hit till sundsvall så vi får se om vi stannar hos moster eller inte :)

HAr hållt på med de jag inte tänker berätta för er hah (A) som sagt ni får veta de om några veckor skulle jag tro :)

HAr sjukt ont i ryggen.. Inte bra inte bra.. Vill inte gå tillbaka till helvetet jag hade i höstas.. Kan vara för att sängen inte är den bästa eller kanske för att jag inte har tejpat min axel som jag egentligen ska.. Hehe.. TYcker som inte jag behöver den dära jävla tejpen hah ^^ Ska nog tejpa axeln ändå ikväll eller imorgon..

Eller så har jag ont i ryggen för att medicinen är slut! De har jag fan inte tänkt på.. Måste nog hämta ut fler knarkpiller hehe ^^

NU ska jag städa de sista!

Har städat i 9 timmar i detta hus sen i torsdags och utöver dom dära 9 timmarna så har jag putsat alla fönster!

Jag har tjänat lite pengar nu hihi :)


Saknar denna polle väldigt mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0