Dop

Hej hopp!

Idag har jag varit på dop, fick hålla tårarna inne kan jag ju säga. Plus att nu har hela vvärlden näe.. men nu längtar jag verkligen till att ha barn! MEn jag vill ha en utbildning först.. Men seriöst den dagen jag står där med min stora mage och vet att jag har en liten bebis så kommer jag vara väldigt lycklig! Det är jag verkligen övertygad om :)

Just nu gör jag mat :) De blir inbakad fläskfilé med sallad :D

Har funderat väldigt mkt med den linje jag ska gå, okej den är väldigt bred och bra men är de värt att lägga ner så mkt tid på skolan och inte ha någon fridtid?

Vad säger ni?..



All I need is you!

Kommentarer
Postat av: BajS (>.<)

du är så naw johanna <3 saknar dig

2010-07-25 @ 22:30:52
Postat av: Bnsm

Ja, jag skulle säga att det är mycket plugg på NS. dock så beror det på hur organiserad du är och hur mkt tid du lägger ner på skolan. men överdriver du inte så kommer det gå lysande! och ja, jag hinner med en massa andra saker än plugg. ändå är jag serriös när det gäller skolan. fast, en sak som du kan lägga ner extra energi på som du kommer få tillbaka på sen är matten. att läsa tre matte kurser är ett måste, matte a,b och c. ska du sedan läsa vidare natur så kan matten öka till d och e. men går du sam så räcker det med till matte c. det kommer gå jättebra! hamnar du i klass NS1CF lär vi träffas, för då kommer jag gå i klassen över dig! :) ha en toppenbra kväll!

2010-07-25 @ 22:39:25
URL: http://bnsm.blogg.se/
Postat av: My

tack:)

2010-07-26 @ 16:58:12
URL: http://hemphala.blogg.se/
Postat av: Elin

johannieee, du måste skicka bilderna om det är möjligt(L)

2010-07-27 @ 23:54:59
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0