Var bara tvungen

Längtan till nått oändligt är inte omöjligt, de som redan finns där,  längtar man inte till. Vi är så jävla kräsna vi människor så jag håller på bli galen! De är utseende hit och dit, ( och jag kan ju säga att jag är verkligen en av dom!)
Vi ska alltid vara bäst och om vi får ett Vg på ett prov men satsade på Mvg så blir vi ledsna medans någon annan är överlycklig över sitt knappa halva poäng över g! Allt ska vara så jävla perfekt hela tiden! Alla ska vara som alla, man får inte sticka ut. Och om man nu sticker ut så blir man antingen mobbad eller så härmar alla än för dom tyker att de var snyggt.
Man ska inte prata för mycket, men du får inte vara tyst. Du får inte vara den som syns på lektionerna mest för då anser du som ett störande moment. Men om du inte är aktivt så får du inte bra betyg.

Vissa sitter där med allt dom vill, medans andra får jobba skiten av sig och har knappt råd att gå en fika en vardagskväll på ett café. Vissa blir aldrig sjuk i hela sitt liv, medans andra har alltid nån slags sjukdom runt sig, de kan vara en släkting eller en själv.

Världen är inte rättvis.


Du fick mig att le varje dag! Du var min glädje i livet! Nu har jag misst de jag älskade mest, att rida. Att känslan att kunna behärska en 350 kg:s häst under sig. Att veta att hästen lyssnar på en, att en liten rörelse som att göra en lite gest med lillfingret kan göra så mycket i en stor rörelse.
Den som aldrig har ridit försår inte hur mycket glädje de kan ge en. Åren jag var hos dig fick jag en bästa vän som jag aldrig tänker lämna. Elin! du får mig att känna lycka i livet! VI kan skratta om vad som helst, till slut sitter vi och skrattar bara för att vi skrattar. Jag vill tillbaka till lyckan, till alla skratt vi hade varje dag Elin! Allt prat! Alla flumm filmer! Åh! Vi har haft så roligt!

Vill tillbaks!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa Johanna det var verkligen tider det!<3

Tänkte på en sak. När jag sätter igång Mio kan vi ju låna tom. SÅ far vi ut och bara skritttar? :)

Älskar dig(L)

2010-12-02 @ 09:12:38
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0