Vem orkar läsa?

Hejsan!

Shit asså jag vaknade klockan 4 idag! På eftermiddagen ja.. Har jobbat på morgonen och sen så blev jag så jävla trött så jag gick och la mig.. JAG SOV TILL 4?!? HAha! nu har ju hela dagen gått typ..

VAr ute med VAlle nyss och jag vände bort blicken en gång sen när jag tottar tillbaka står han och pissar på en annan hund!!! FAttar ni vad äckligt de va! Den andra ägaren känner jag ganska bra så han stod bara och skratta medans jag skällde ut Valle.. Han har aldrig gjort nått sånnt förut! JAg fattar inte vad han höll på med!

Och när vi kom in springer han glatt till mamma för att få hennes uppmärksamhet! Ibland förstår jag inte hundar..

Ja vad händer idag då?
Har smsat folket men pojkvännen och några killar till ska på bio, har inte tillräckloigt med pengar så jag får väl deppa hemma antar jag .. Haha..

Igår får jag somsagt till Elin och vem tror ni åkte moppe för första gången i år? :D JAG :D
HAh :)

MAmma ska typ ringa nån moppekurs så att jag kan få ta :) Och nu kanske ni undrar varför jag inte tog förra året eftersom jag är 94. Jo jag fyller år i November och var 14 hela sommaren *suck*

Aja.. Nu ska jag väl tråka ännu mera genom att sätta mig framför tvn..

Hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0