Utsliten för inget?

Hejsan!

Igår blev de som jag sa, ut och grilla och konstigt nog så frös jag inte! hade strumbyxor hela kvällen och utan jacka! :O men de kanske inte är så konstigt heller eftersom man inte kunde sitta nära elden utan att typ bränna upp anisktet hah ;)

Sov hos sakka igår oxå! :)

HAh bilderna på han när han ser ut som en tiger, han såg ut så hela kvällen och när vi stod och väntade på bussen och när bussen kom glömde jag bort att han såg ut så, och han gick först in och när jag sedan gick förbi så började folk skratta och jag typ ba: vad fa har jag nu då?! Säkert ett svart streck eller typ att jag är sjukt fulså folk skrattar åt mig.. Men sen så satte sig sakka ner i bussen längst bak satte han sig ochdå gick jag fortfarande i bussen och så ser man Sakka att han får världens smile på läpparna och då inser jag att de är de dom skrattar åt! HAH så jävla sjukt de var ^^

Idag så hämtade mamma mig vid åtta hos sakka och så for jag och jobbade, när jag hade jobbat färdigt så gick jag och la mig utan någon mat i magen och sen när jag vaknade klockan två i eftermiddag så var jag sjukt hungrig hah :]

Jag fattar intevarför jag är så sjukt trött hela tiden? Är jag utsliten av ingenting? Ja.. jag vet fan inte.. a

Nu ska jag plugga lite och sen ska jag sova igen!!?!? Är sä jävla trött..


God natt! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0