Svar på tal! :)

1. Vad gillar du att göra på fritiden?

Svar: Jag gillar att vara i stallet, Vara med pojkvännen, Kompisar och Såklart att fota! : D

2. Vilket djur är det favoritdjur?

Svar: Häst och hund!

3. Vilken färg har du på din tandborste? x)

Svar: haha min tandborste är blå;)

4. Glass eller godis?

Svar: Glass!

5. Hur gammal e du?

Svar: 15

6. Intresse?

Svar: Att rida och bara leva livet! :D

7. Beskriv dig själv med 3 ord.

Svar: hmm.. Glad, humörsvängningar och lat hah ;)

8. Ett plagg måste man ha till sommaren

Svar: Slitna jeansshorts!

9. Dator/TV?

Svar: Dator! Man kan ju faktiskt se tv i den hah ;)

10. Om du fick byta plats med en kändis för en dag, vem skulle det vara då? :)

Svar: Shit vad svårt.. Hmm.. Eva longoria tror jag :9

11. Vad är roligast med att blogga tycker du?

Svar: Att man kan få så positiv bemötning av folk, att man kan ge en åsikt och få tillbaka en annan! Att man kan dela sina känslor men någon man inte ens känner fast de ändå lättar hjärtat genom att skriva de! De är de roligaste :)

12. Har du några favorit bloggar? isf vilka?

Svar: Kenza, Min kompis Elins blogg hmm.. Ja asså jag läser sjukt mycket bloggar men de är typ dom hah ^^ Kissie tycker jag är så otroligt överdriven och falsk så hon tycker jag inte om men de värsta är att de är typ kul att läsa hur patetisk hon är! Hah ^^

13. Hur många inlägg gör du per dag?

Svar: Typ ett, ibland kan de dyka upp fler!

15. Har du en partner?

Svar: Ja de har jag, fast kanske inte partner tycker de låter som att jag är gift eller nått hah ^¨ men jag har en pojkvän :)

16. Hur ofta svarar du på kommentarer?

Svar: En gång per dag försöker jag! Ibland kommer jag lite efter med de eftersom de brukar lagga så otroligt mycket! :)

17. Hur många läsare har du per dag?

Svar: Det är lite upp och ner men runt 45 st per dag :)


UPDATE: Bilder från dagen och inköpet kommer uppimorgon!

GOD NATT<3


Kommentarer
Postat av: Filippa

sv; Än så länge så har den inte varit något vidare. Själv? :)

2010-04-23 @ 12:25:07
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej :)

fråga gärna någonting på min frågestund nu.

Fråga vad du vill. t.ex favorit låtar ? idoler?

varför gillar du disney stjärnorna? m.m



Tack så mycket!

http://makeawave.blogg.se



http://makeawave.blogg.se/2010/april/fragestund-1.html#comment

2010-04-23 @ 16:23:37
URL: http://makeawave.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Haha jadå ;)

2010-04-23 @ 21:16:31
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Hej tjejen! såg din fråga angående mitt och min pojkväns förhållande, hur vi kunnat vara ihop så länge. jag har legat sjuk o jobbat och därför inte kunnat svara förren nu, förlåt!



jadu, först o främst så är vi kompisar utanför förhållandet, så att vi inte behöver tvingas att bara göra pargrejer ihop liksom. o sedan tillåter vi varandra att ha varsina aktiviteter där den andre inte behöver vara delaktig i, för att få tid med sig själv o behålla sina egna intressen som man kanske hade innan man blev ihop.



o så pratar vi mycket, eller, vi försöker iallfall. berättar om hur dagen har varit, vad vi vill o inte vill, skvallrar som kompisar gör och busar med varandra. :) för att inte glömma respekten inför varandra o inte glömma att när det känns jobbigt, att då tänka på dem bra sakerna. för det finns ju en anledning till att vi föll för varandra från början! det får man inte glömma bort eller ta för givet!



tack så mkt för din fråga, tycker den var jätte gullig! ;) kram på dig sötan!

2010-04-24 @ 10:10:05
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Hemskt ja:/ men de är starka som har det, jag skulle inte klara av benskörhet, jag som inte ens brutit ett enda ben i mitt liv.

ja därför måste jag göra det snart nån gång!

2010-04-24 @ 11:53:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0