Hemma idag

HEjsan!

De blev att stanna hemma idag.. Tror inte de var så bra för min rygg att vi red ut igår :( Plus att han blev ganska dragig eftersom de var första gången nu i vår han fick komma ut i skogen! MEn han var hur fin som helst sen när vi red resten av passet på ridbanan! Följsam, lugn och inte alls så där stressig som han brukar vara! Hoppas de håller i sig dom här tre gångerna jag har kvar! Då kommer jag verkligen vara stolt och kunna se att min ridning har utvecklats eftersom första gången jag red han så var han så pass stark och jag fick hålla så mycket för han bet fast och ville verkligen inte något! Då började jag blöda hah ^^!

Vi ska ha uppspelning på musiken i små grupperoch de är de som kommer sätta betyget och eftersom jag ska opereras den veckan vi ska spela upp så måste vi i min grupp spela upp en vecka tidigare så nu övar jag för fullt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0