Helvetes dag..

Åh hatar kroppfixeringsdagar..

Jag har alltid de kanske några gånger per månad.. och just den tid punkten är nu är de är såkallade "lingon veckan"

Är så jävla less på mig själv.. seriöst vill bara cutta upp hela mig och ta ut allt fett.. Ibland vill jag vara ett benrangel.. Men ändå inte.. JAg tycker om mig själv, men inte min kropp.. VILL BLI FRISK!!!!!!

Hatar att jag inte kan göra saker som andra.. Jag kan inte gå långt, sitta för länge eller ligga eller stå för länge! Vad fan ska jag göra! Kan knappt rida, kan knappt gå till skolan, tar mina jävla piller och försöker se glad ut! När ska allt dåliga ta slut? Om de finns nån jävla gud vad hade han tänkt göra med mig?! Se mig deprimerad? se mig gråta i floder? Vad fan vill han ha ut av mig! JAg ger vad som helst för att få bort värken..

Okej jag ska bli opererad men vet nån ens om de kommer lyckas? Man kan fan dö när man opereras! Hur mycket smärta hade han tänkt ge mig! 6 månader utan hästar! Vad fan är de för liv!

Har inte ens gått hela 9:an! Jag har max gått halva om man räknar timmarna jag har varit där.. Hur många timmar har jag spenderat i min säng gråtandes för att jag inte kommer upp? För att jag inte kommer mig till toan för att jag har så jävla ont.. Vad hade hänt om jag inte hade ont? Skulle mitt liv se annorlunda ut? Skulle jag få mer kontakt utåt? KAnske jag aldrig hade förlorat min bästa kompis, även fast vi har hittat tillbaka tilll varandra nu är de inte samma sak som förr! Jag kan inte gå ut när jag vill, jag måste planera varenda jävla utgång med kompisar. Är det för kallt? Ja då måste vi vara inne. Är de långt att gå dit vi ska? Ja då blire mamma som skjusar eller buss! VArför kan inte jag få leva mitt jävla liv utan smärta!!!!!!

åh..

Hoppas ni har de bättre än mig<3


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: nej=)

Jag tror alla människor har sin slags ont och saker man måste gå igenom, om och om igen. Så är det för mig, men jag ler ändå. Jag tror på sån Gud, han vill inte skada mig utan bara göra starkare och om något händer så kanske han skyddar mig från något annat som är värre för mig.

Jag kan t.ex. råka ut för saker som att drunkna och värre som att springa efter nån och mörda den fast det skulle jag aldrig göra men man vet ändå aldrig. Men det bara för att jag kan röra mig fritt och hur jag vill. Och ibland tycker jag synd om handikappade, jag vet att de skulle vilja låna mina ben, normala ben så dom kan gå normalt, iaf bara för en dag, det gör också ont.

2010-04-27 @ 21:19:17
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Elin

Asså jag vill bara ge dig en stor jävla kram just nu Johanna! Jag hatar att inte kunna hjälpa dig men jag hoppas allt blir bra efter operationen. Det kommer gå bra! Jag älskar dig<3

2010-04-28 @ 19:31:53
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Första bilderna från USA ligger uppe nu. Blev lite nattbilder över Manhattan och Times Square! Kikar inom och önskar Trevlig Valborg ♥ ♥ ♥

2010-04-29 @ 11:24:31
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej , Jag har en tävling på min blogg !! Tryck bara på länken här nedanför för att du ska veta hur det går till.



Tävlingen går ut på att du ska välja en person av dem två bilder jag lagt upp och gissa vem hon/han är. Du måste också skriva varför.



Vinnaren vinner länk och en Shoutout. GLÖM INTE ATT GÅ EFTER REGLERNA. LÄS DEM NOGA!!



här är länken till tävlingen, det är bara att trycka :



http://makeawave.blogg.se/2010/april/tavling-vem-ar-det-har.html#comment



Lycka till :)

2010-04-29 @ 13:51:33
URL: http://makeawave.blogg.se/
Postat av: sakke

finns här för dig som vanligt<3<3

2010-04-29 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0